Autor: Barbara Sobkowiak

nowe technologie, bank, klient
Komentarze ekspertów | Technologie i innowacje

Straciłeś klienta? Sztuczna inteligencja mogła pomóc to przewidzieć

Ostatni rok w gospodarce wpłynął na zmianę wielu zachowań wśród konsumentów. Jeszcze rok lub dwa lata temu firmy bały się utraty pracowników – dziś obawiają się utraty klientów. Ta sytuacja dotyczy również sektorów bankowego i finansowego, które zaczęły mierzyć się ze wzmożoną liczbą odejść usługobiorców. Można to jednak przewidzieć, wykorzystując sztuczną inteligencję. Jak sprawić, aby wskazywała nam, który klient będzie chciał zrezygnować z naszych usług? Należy odpowiedzieć na kilka poniższych pytań, które pozwolą przejść przez proces przygotowania modeli prognozujących odejścia klientów ‒ pisze Barbara Sobkowiak, Data Science Manager, Britenet.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 1